"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

martedì 7 marzo 2017

Profughi in Val del Lago, idee di riequilibrio

Ogni giorno giornali e televisioni parlano della situazione dei profughi e dei problemi legati alla loro distribuzione sul territorio.
Attualmente in Val del Lago sono ospitati 21 profughi a Cavazzo (il 2% su una popolazione di 1052 abitanti).
L'insediamento in quel Comune, dal mese di febbraio del 2016, dopo alcune incertezze iniziali e a seguito di una assemblea aperta alla popolazione (vedi http://cjalcor.blogspot.it/2016/02/anche-cavazzo-ospita-un-gruppo-di.html ) pare essersi svolto senza particolari problemi.
A Trasaghis e Bordano non vi sono ancora profughi ospitati.
In un recente incontro, il Prefetto di Udine ha prospettato una ridistribuzione basata sulla percentuale dei residenti: secondo questi calcoli, a Cavazzo dovrebbero rimanerne una decina  mentre a  Bordano e a Trasaghis dovrebbero arrivarne 6 per Comune.
La situazione è dunque destinata a modificarsi, presumibilmente in tempi abbastanza ravvicinati.

Ce pensàiso?

2 commenti:

  1. Commenti pubblicati su facebook:

    Dino Temil: Ribadisco, ospitalità solo a profughi da guerre.

    Novella Stefanutti: Sperin ben...a Pordenon j vin problemas .....

    Christine Cucchiaro: E dove verrebbero messi questi " profughi"...????

    Emi Picco: Profugos o masepasasus ?ormai purtroppo la definizione lascia molti dubbi

    Remo Brunetti: Unevore di meis indaûr, la comunitât di Cjavàç a vignì visade che par cont da Crôs Rosse, l’albierc Olivo al vares ospitât une ventine di rifugjâts. il sindic Borghi al organizà subit un incuintri ta Sale dal Consei dal Comun di Cjavàç là che la popolazion a è vignude a savei des autoritâts cui che a erin chescj rifugjâts e cemût che si pensave di organizâ la lôr ponse chenti. La int a scoltà lis resons des autoritâts e si adatà, rugnint o rugnant a la presince di chescj rifugjâts. E se tal inprin dut il paîs al stave in vuaite, dopo cualchi meis si erin ancje usâts a viodiju. Anzit, al dì di vuei no si sa nancje di veju, dibot. In tancj a àn provât a jentrâ in confidenze cun lôr, ma al è un gros problem a capîsi. E ancje chei che a mustìin un tic di talian o di inglês, nol è che a restin simpri culì, ma dopo une dade in tancj s’in van no si sa indulà e an rìvin di gnûfs. Nol sares mâl dâ cualchi informazion a la popolazion, magari cun tun manifest picjât là che ducj a podin leilu. Parce che mancjant une corete informazion a scomencin a gira lis vôs. E, stant a chestis vôs, al somèe che te organizazion a setin, a scoltâ i plui atents, tantis roubis che no son claris. Par esempli no si cognos se al è un mediatôr culturâl, almancul par capî lis lôr dibisugnis plui impuartantis, soredut pai problems di salût, e soredut se al è metût in condizion di fa ben la sô vore. No si sa cemût che si è organizade la Crôs Rosse e la nestre aziende sanitarie. Lis vôs che a girin a fevelin di oms che si presentin cence vei cun lôr une schede cui lors problems di salût e che tra i rifugjâts di Cjavàç e di Verzegnis a saressin 4 câs di TBC. Jo no sai cumò ce pensâ di chestis vôs. Ma di sigûr un scrit dai sorestants cun tun sclip di informazions al sares il benvignût.

    RispondiElimina
  2. Vitto e alloggio presso l'Hotel Al Lago... Solo voci di corridoio o notizia vera?

    RispondiElimina

Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.