Sull'andamento dell'incontro, alcune note riassuntive cortesemente redatte da Remo Brunetti:
Vinars stât, te ‘samblèe, no son vignudis fûr novitâts, si è det ce che al ere bielzà stât det te conference stampe, e che "Alesso e Dintorni" al a ripuartât unevôre ben.
A è stade spiegade la situazion societarie di Edipower, e cemût che cheste vuere tra francês e talians pal control des nestris centrâls idroeletrichis a lassi indiferente cheste regjon, che invezit a podares jentrâ tai conseis di aministrazion, cun benefizis direts e indirets par ducj i citadins.come che par esempli a fasin lis provincis autonomis di Trent e di Bolzan.
Po a è stade dade leture de rispueste dai preidis da foranie di Glemone. Podopo a àn fevelât doi conseîrs di minorance spiegant la situazion dal referendum domandât di 660 citadins che a spietin che il sindic al decidi ce fâ des lôr firmis…
Infin, cuant che si è viert il dibatiment, il president e fondadôr de Nautilago, al a invidât ducj a spesseâ a fâ alc parcè che il lâc si sta jemplant di paltan. Al è ancje intervignût un ex dipendent Enel e po Edipower, che al a spiegât che l’Enel, cuant che a erin montanis, a fermave i implants in mût di permeti che il savalon si depuasitas tal fons dal lâc di Verzegnis, cence ruvinâ lis turbinis. E che cumò invessit Edipower a lavore simpri, setino lis aghis scuris o claris.
E chest al è dut.
Mandi
Remo Brunetti
A quanto pare nessun cronista del blog ha partecipato all'assemblea.
RispondiEliminaMa proprio a questa assemblea tenutasi a casa vostra dovevate mancare?
Non sarete mica rimasti a casa perchè influenzati? Il picco dell'influenza dovrebbe registrarsi a febbraio così dicono i media.
Jacu
P.s.: Spero che i problemi tecnici siano risolti e che a differenza del mio ultimo commento questo possa essere pubblicato.
L'unico commento siglato "Jacu" arrivato al Blog è stato quello del 16 gennaio regolarmente pubblicato.
RispondiEliminaQuanto ai cronisti di A&D, dato che sono tutti volontari e hanno bisogno di gratificazioni morali, stanno ancora aspettando i ringraziamenti dei Comitati per la ricca cronaca fatta dell'assemblea di agosto e devono quindi, per le iniziative successive, affidarsi al buon cuore di "corrispondenti esterni".