L'ultimo numero de "La Vita Cattolica", uscito giovedì 9 gennaio, parla della pubblicazione del Lunari di Dalès:
«Lunari di Dalès»: la storie e lis tradizions dal paîs in plui di 80 fotografiis
Al è stât publicât ancje chest an il "Lunari di Dalès" che, di plui di 20 agns, al scandae la realtât, la storie e lis tradizions dal paîs. Si intitule "1, 2 o 3 rovedas" e al fâs un viaç displeantsi intal timp e intai tancj lûcs dal paîs, e fûr pal mont, a resonâ sul rapuart cuntune rôbe umil ma che à savût di jessi doprade in tantis situazions, di lavôr e di divertiment, di fature e di passetimp: la rovede. Par chest an l'obietîf al è su ce che al girave suntune, dôs o tre rovedis (tacant dai triciclos dai frutins, par rivâ al lavôr dai cjamps doprant cariolis e barelis, passant pes bicicletis, par rivâ a motos e
motorìns, imprescj ducj doprâts par spostâsi, par lâ a lavorâ, ma ancje pal divertiment).
Il Lunari al ven editât de Parochie di Dalès cu la colaborazion dal Centro di Documentazion sul teritori e il contribût economic dal Comun di Trasâghis.
A án judât a meti dongja il Lunari Vigj Stefanutti e Decio Tomat pa ricercje des fotografiis, Zuan Cucchiaro e Pieri Stefanutti pai tescj, Decio Tomat e Elena Vidoni pe liste dai sants, pré Gjulio Ziraldo pe revision de scriture.
Grande la colaborazion de bande de int: sul Lunari a son publicadis plui di 80 fotografiis tiradis fûr intes fameis.
Nessun commento:
Posta un commento
Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.