In 40 agns, prè Gjulio and'à batiâts, maridâts, compagnâts ju dal Signôr di Zafàt unavora di lôr. Inmò di pui an vût mût di incuintrâlu, di scoltâlu, magari di scombati, cun lui. Di sigûr a na è una persona che a na si jôt. Al à lassât il so segno in glesia e ancja in tancj moments da storia dai ultins 40 agns dal paîs che a lu àn jodût protagonist, par esempli cul stâ in prima rìa in plaza a scombati par difindi i intarès da int (visinsi las manifestazions cuintra da l'area di servizi, chês par difindi il lâc, chês par sbultrâ, dopo dal taramot, l'inviâsi da ricostruzion e la nassita da universitât furlana), il so dâsi da fâ in glesia, tas scuelas, intas cjasas a bati e tornâ a bati su l'impuartança da lenga e da cultura dal Friûl….
Poben, ognun che a lu à incontrât al varà una so idea di prè Gjulio. E alora, savint che pa fin dal mês in paîs a si sta preparant una ocasion par saludâlu e dij grazie pal so inpegno intal mieç da int, parcè no si provie, culì sul Blog (e su la pagjina facebook), par intant, a tirâ dongja cualchi pinsîr, cualchi idea, cualchi auguri su chest omp che a nus compagna di 40 agns?
I podês scrivi un coment al Blog o a la pagjna di fb, mandâ una mail, magari cu cualchi fotografia, contâ dal vuesti rapuart cun prè Gjulio e dî trop che al è stat impuartant e ce che j auguràis…..
(PdM)
Abstract: don Giulio è parroco di Alesso da 40 anni. In tanti hanno conosciuto e apprezzato il suo lavoro di sacerdote, di friulanista, di persona impegnata nel sociale. Un invito, allora, per raccogliere sul Blog e sulla pagina facebook pensieri, commenti, auguri per questa importante figura.
Mi auguri che si tegni dûr inmò par un pieç, e che la salût lu sostenti. Al è pardabon un "valôr zontât" pes nestris comunitâts: di là des sôs dotis umanis e di predi, al è une font cence fin di cognossincis storichis, linguistichis e identitariis su la nestre int e su la nestre Patrie dal Friûl. Che Diu ti preservi, Gjulio!
RispondiEliminaUs auguri di jessi simpri zovin almancul tal cjâf, parcè che cui ch'al è simpri zovin al è simpri in gjonda!
RispondiEliminaUna piccola parte del mio cuore ti appartiene per tutto l'affetto che hai dato a me e ai miei cari. Oggi è bello vederti giocare a rincorrerti con i nostri figli e sentire Suor Fides che ti sgrida perchè è l'ora della dottrina. Grazie Gjulio
RispondiEliminaUn predi c'al sa fa il predi como ca si devi, tal ben e in tal mal; par me al è pari, fradi e amii in tal stes timp e compagn di tantas aventuras passadas insiema.
RispondiEliminaAuguri pre Gjulio e che Diu ti mantegnia simpri vert
A mi torna in ment dutas ches rôbas che a i son stadas crticadas: Fâ la messa par furlàn, "no roasa ma oparas di ben", impensâsi da Glesia di Acquileia, fâ las rôbas cui zovins, benedî las bandieras in glêsia, tirâ ju l'altâr par metilu a l'altezza da int e fâ che la int a sêti plui dongja da l'altâr durant la messa...
RispondiEliminaE vuê cè chi disaresis int? Il prêdi di Dalès al è un visionari e al è simpri un pas indevant cul timp.
S'al fos plui zovins di salût cuissa cè ch'al fasares cun internet !!!!!!!!!
Brau