Come sempre, sono gradite osservazioni e commenti.
Un blog per informare, per ragionare, per confrontarsi su quel che capita ad Alesso e nei dintorni. Ce sucedial, ce si fàsie, ce si podarèssie fâ a Dalés e intal dulintôr? Scuvierzìnlu su chest Blog.
"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons
mercoledì 24 ottobre 2018
"Acqua, energia, beni comuni", le foto della manifestazione al Lago
Carrellata fotografica con le immagini di Angelo Stefanutti a documentare la manifestazione di domenica scorsa, promossa dal Patto per l autonomia col sostegno dei Comitati e di varie associazioni ambientaliste, con la camminata lungo le sponde del Lago a reclamare una corretta gestione della energia e una autentica salvaguardia ambientale.
Come sempre, sono gradite osservazioni e commenti.
Come sempre, sono gradite osservazioni e commenti.
1 commento:
Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Bulo Alesso e Dintorni! Ben fate! La cuestion des aghis a è simpri tai nestris discors, ancje se cualchidun al sares plui content se si tabaiàs di alcaltri...A è stade une manifestazion là che a erin convignûts ducj i rapresentants di chei comitâts e associazions che a scombatin par salvâ i nestris rius. E cussì 'o vin podût sintî lis ultimis novitâts. Tra il public, ai viodût il president da comunitât lenghistiche furlane, sindics, svareâts conseîrs regjonâi e fintremai une parlamentâr.Pecjât che nol ere nissun aministradôr dai trei comuns dal lâc a fàur il bon acet.
RispondiEliminaMandi Remo